Kramp deelt kennis online via Kramp Kenniscentrum  

Al bijna 65 jaar staan de specialisten van Kramp de landbouwmechanisatie bij met raad en daad. Persoonlijk, telefonisch, via de webshop en op sociale mediakanalen beantwoorden ze sinds jaar en dag vragen van klanten. Over producten en klantspecifiek maatwerk, maar ook over bedrijfsprocessen en ontwikkelingen in de markt. Een platform waarop Kramp de verzamelde kennis bundelen is dan ook een logische vervolgstap.

Vanaf vandaag staat het Kramp Kenniscentrum live!
Via dit online platform blijft iedereen op de hoogte van trends en ontwikkelingen in de markt, van relevante productinformatie en van de nieuwste oplossingen voor bedrijfsprocessen. Voor monteurs verzamelde Kramp tips & trucs van experts en magazijnchefs, zo kunnen ze lezen hoe andere bedrijven in de markt hun magazijnmanagement aanpakken.

Kramp merkt dat de ontwikkelingen in de agrarische markt steeds sneller gaan en moeilijker bij te houden zijn. De Kramp-dealers moeten continue op de hoogte zijn van de laatste mogelijkheden en hun bedrijfsprocessen waar nodig aanpassen. Als een van de belangrijkste leveranciers in de agrarische markt deelt Kramp dagelijks hun kennis, zodat de lezer zich kan focussen op de dagelijkse werkzaamheden. Met de beschikbaarheid van de artikelen in het online Kramp Kenniscentrum geeft het merk een extra invulling aan deze kennisdeling .

Kramp streeft er naar om het Kramp kenniscentrum constant up-to-date te houden met de nieuwste ontwikkelingen en ervaringen. Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op https://www.kramp.com/kenniscentrum/nl-nl.

 

 

 

 

%d bloggers liken dit: