Veldspuiten fabrikant Dubex heeft na zijn doorstart midden 2018 niet stilgestaan. De fabriek draait nu weer op volle toeren, er zijn de afgelopen maanden al meer dan 13 grote veldspuiten verkocht welke nu in productie zijn.
Dubex, die in het begin dit jaar zijn faillissement had aangevraagd, heeft na de doorstart en een flinke reorganisatie en re-branding (uitgerold in augustus) weer volle moed en komt zelfs met een aantal vernieuwde modellen, zoals de nieuwe Dubex Wave. Het familiebedrijf opgericht in 1953 is flink op de schop gegaan. Zo is er een bedrijfsadviseur ingeschakeld die alles goed onder de loep heeft genomen. Hierdoor zijn de bedrijfsprocessen enorm verbeterd. Om mee te gaan in de huidige marketing stromen, is er ook op het gebied van sales en marketing veel veranderd.
Re-branding
Ook in de agrarische sector is het gebruik van smartphones en computers niet achtergebleven en om mee te gaan met de huidige tijd heeft het bedrijf een volledige “re-branding” ondergaan, een nieuw logo, een verbeterde huisstijl en een volledig nieuwe website. De zogeheten “look en feel” van het merk Dubex is hierdoor geheel veranderd en oogt professioneel, wat weer goed aansluit bij de kernwaarden van het bedrijf.